itcomesfrom

Söndagen

Publicerad 2012-05-20 19:58:57 i Julia,

Jag och Ebba gick upp redan vid halv 7 imorse för att Ebba skulle tävla somsagt. Det gick helt okej för henne och jag tyckte att hon gjorde en jättefin ritt! Iallafall var vi i stallet fram till 1 och sen for vi till Wilma och tog massa fina bilder i hennes hage. Det var grymt varmt verkligen! Sen fick jag skjus hem av hennes mamma och då duschade jag, redigerade lite bilder, städade djurburar (sånt måste också göras) och efter det hjälpte jag till lite med middagen. Jaha det var den dagen, tagga prao imorgon då, kommer bli skönt med 2 "lediga" veckor från skolan. Ska praoa på ett cafe i gallerian så får se hur det blir :)
Nu hade jag tänkt kolla ett par avsnitt av gossip girl, puss ♥ - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela