itcomesfrom

Prao

Publicerad 2012-05-28 10:57:13 i Linette,

Hej på er alla snygga,

Nu är jag på praoen men har fått en liten paus så tänkte ta och blogga lite.
I helgen har jag i alla fall bra tagit det lugnt. Skulle kanske sovit över med Bella men hon kunde inte så då har jag bara varit hemma och slappat. Vi har fixat poolen så man kan bada nu! Yeeey! Hahah, men det är fortfarande lite kallt men det går ;)

Idag ska jag i alla fall till Dansskolan när jag slutat och träna med Madde! Kommer bli jätte mysigt, och efter det ska vi prova in till danslinjen! Är jätte nervös, jag vet egentligen inte varför eftersom jag inte tänker gå i alla fall...

Haha, men nu måste jag hjälpa till här så bloggar kanske mer senare!

- Linette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela