itcomesfrom

Min helg

Publicerad 2012-05-15 22:40:00 i Linette,

Heej på er alla vackra,

har haft fullt upp med shower hela helgen så har tyvärr inte haft tid att blogga ;) Har i alla fall haft så sjukt mysigt, med några undantag men helgen har varit grym!

Nu har jag i alla fall nyss tittat på Desperate Housewifes (yeey, det ända jag får titta på i mitt tv förbud -.-) hahah, aja men så nu ska jag dejta sängen.

Ska i alla fall upp tidigt imorrn bitti eftersom jag ska iväg på något samtal (mitt privatliv, kommer ej dela med mig av det) och efter det drar jag till skolan. Slutar 1 så sjukt skönt! Sen drar jag hem innan jag åker och tränar med Hanna och efter det drar jag förmodligen in till Grönan och möter upp Emma och Julia som Emma skrev.

Men nu ser mina ögon i kors, så måste sova! Puss



Laddar upp bilderna från helgen senare när min dator inte dampar ;)

- Linette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela