itcomesfrom

Magont

Publicerad 2012-05-27 11:11:08 i Julia,

Vi har varit väldigt dåliga på att uppdatera har jag märkt, ledsen för det men igår var jag i stallet princip hela dagen nästan. Köpte även lite hästgrejer, schabrak och lindor med 2 kompisar från stallet. Sen hade jag dressyrträning och efter det kom Malin över till mig. Jag duschade och gjorde mig i ordning, sen åkte vi till henne och åt middag och kollade på eurovision tillsammans, grattis Loreen! och så sov jag hos henne. Idag åkte vi till hennes ponny och kom precis hem nu så ska lägga mig och sola ute på altanen och äta något fast har egentligen ingen lust till att äta alls eftersom jag har så grymt ont i magen, hade det igår också :/
Usch, ful oooosminkad tjej

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela