itcomesfrom

Lunch

Publicerad 2012-05-29 12:53:10 i Linette,

Hej på er alla vackra,

Har lunch nu på praoen så har fått göra min egna sallad, skit gott!

Men igår så provade jag in till danslinjen på Dansskolan, högsta specialgruppen. Haha, jag och Madde skrattade typ bort hela intagningen eftersom ingen av oss ändå planerade att gå där för det blir för mycket och vi älskar vår special grupp. Och sen nu när vi fått beskedet blev det skitsvårt. Båda två kom in så igår sov vi över och ingen kan bestämma sig för hur vi ska göra... Haha skitjobbigt!

Aja, jag bloggar mer när jag kommer hem sen! Puss

- Linette

Kommentarer

Postat av: wanna be kenza! ^^

Publicerad 2012-05-29 12:56:33

Grattis sötis! blir nog bra ovavsätt var proar ni ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela