itcomesfrom

Packar

Publicerad 2012-06-10 21:33:00 i Emma,

hej! förlåt att jag inte bloggat någonting men jag har haft fullt upp hela dagen! jag packade ihop grejer imorse för att åka och sälja på loppisen vid täbygallop, till vår klassresa, det var några som stod där och sålde. men jag och julia åkte dit iallafall och var där ett tag och sen åkte vi till täby centrum och jag köpte ett par shorts på hollister som jag inte köpte igår och underkläder för 30 spänn! sjukt billigt! men jag håller på att packa inför konfan nu, eller typ planera vad jag ska ta med mig så det inte blir på onsdag innan vi ska åka ba att jag glömt massa. orkar inte det. men jag ska fortsätta så hörs vi imorgon! puss -Emma
shortsen ↑

Inlägget skulle publicerats igårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela