itcomesfrom

Lördag

Publicerad 2012-06-02 14:50:54 i Emma,

Hej på er!
mitt internet har äntligen kommit tillbaka! iallafall så var det sista praodagen igår fyfan vad skönt! men sen hade vi tänkt att dra in till grönan och kollat på Rebecca och Fiona men vi sket i det för orka vädret liksom. så linette sov hos mig och vi typ gjorde inte så mycket. chillade och ja.. XD
'
Idag gick vi upp vid nio för att jag hade träning så vi skjutsade henne till tåget och jag åkte vidare till träningen. jättekul idag och vi satte våran lib exstansion (har ingen aning om hur det stavas xd) men är fett nöjd haha :) sen körde vi lite olika saker som vi ska visa upp på onsdag någon stans, man är ju ledig från skolan. alla kan komma och kolla! xd nej nu ska jag ta något och äta och typ vänta på att julia kan ta upp sin mobil och smsa mig! GÖR DET JULLAN XD känner att jag spammar er med fula smilysar så ska sluta skriva. -Emma

Kommentarer

Postat av: JohannaStekpanna

Publicerad 2012-06-02 15:19:18

Hejhej söt blogg!



Jag har precis gjort en cover, och det skulle betyda grymt mycket om du ville gå in och kolla och lämna en kommentar vad du tyckte! Länk hittar du under. Kram JohannaStekpanna



http://johannastekpanna.blogg.se/2012/may/cover.html

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-02 20:48:20

fin blogg verkligen ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela