itcomesfrom

Bokat tågbiljett mot Norrland

Publicerad 2012-06-26 22:12:12 i Julia, Vardag,

Kom hem från stallet för en timme sen typ, var där med mamma. Wilma reds och mamma skuttade över lite småhinder med henne. Nu ligger jag i sängen och kollar på pretty little liars och har precis bokat en tågbiljett mot Norrland på lördag. Ska till Emmas landställe så det kommer bli jättekul! Imorgon ska jag till skum med Matilda och Stella på kvällen och sen sover de hos mig efter det. Sen på torsdag tror jag att det är grillkväll med konfagruppen också och på fredag ska jag träffa Ebba. Så ser de kommande dagarna ut, nu ska jag fortsätta kolla på pretty little liars hela kvällen.
Ha det bra ♥
 
Haha, jag på midsommarafton. 
 
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela