itcomesfrom

Sommarlovet

Publicerad 2012-07-14 22:04:38 i Emma,

Eftersom jag typ inte bloggat någonting de senaste veckorna av sommarlovet så tänkte jag "berätta" lite vad jag gjort och ladda upp bilder och sånt så tar jag allt i ett inlägg med bilder och allt så behöver jag inte göra så många olika. 
 
Dagen innan skolavslutningen åkte jag på konfaläger i en vecka! asroligt och lärde känna jättemånga nya underbara människor. asbra start på sommarlovet!
 
Efter det åkte jag till vårt landställe uppe i norrland som ligger i härnösand. Julia kom upp och var dag i typ en vecka så det blev roligt. vi typ solade åkte in till staden, badade, besteg ett berg XD haha och lite sånt typ! 
 
När vi kom hem därifrån så satte vi oss direkt nästa dag och försökte boka biljetter till justin biebers konsert nästa år. och såklart fick vi inga fast att vi gick upp sju och satt och väntade i två fucking timmar och så var precis alla slut när vi kom in på sidan!! fick inga till den andra jävla extra konserten heller! så den dagen blev ju typ deppdag och jag var sjukt trött men åkte ändå och träffade Linette i Täby centrum och köpte en bikini, sen sov hon hos mig och vi hade det jätte mysigt, tog kvällsdopp med julia och caroline gjorde vi också.
ignorera mig
 
På lördagen åkte jag ut till vårat andra landställe ute i skärgården på Vindö och var där i en vecka. Julia och Linette och Carolines kompis kom ut dit med buss till oss och vi hade det jättemysigt! vi spelade kort, badade, badade, tältade och gjorde lite galna saker XD
XD
 
Och nu har jag precis kommit hem!
 
Ska åka ut till vindö igen på måndag men får se vad som händer imorgon, skulle ju regna tyvärr.. Men om en och en halv vecka bär det av till Turkiet!! längtar efter solen! ♥ Puss -Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela