itcomesfrom

Datorn den är jätte, jätte fet

Publicerad 2012-07-19 20:25:04 i Julia, Vardag,

Guuuud nu har jag verkligen suttit framför datorn hela dagen. Är så inne i datorn nu att jag kan skriva ett inlägg på 2 sekunder med en hand och blunda, de ni .. Nej men imorgon kommer Emma hem äntligen och då ska vi åka in till grönan så jag kommer bort från den här skiten. Jag är feta sur på min mamma också, vi har inte pratat med varandra på ett dygn eller något, fortfarande sura på varandra xd Så det kan vara en anledning till att jag inte lämnat mitt rum och fastnat vid datorn. Vad är det för väder ute btw?, min rullgardin är nedragen så jag har inte kollat ut genom fönstret en enda gång idag, haha .. Nej men titta det var ju sol ute och allt, vad fint! 
 
Jaha, då vet ni hur allt ligger till. Tjingeling, ska gå ner och ta ett äpple. Ha det bra ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela