itcomesfrom

Jag älskar dig så jävla mycket!

Publicerad 2012-08-29 16:36:49 i Julia, Vardag,

Jag älskar dig så jävla mycket. Utan dig är jag ingenting! Jag hade inte klarat av skoldagarna om jag inte vetat att du fanns för du förgyller min dag. Det är du som gör att jag orkar gå upp på dagarna och le. Du får aldrig lämna mig, lämna mig aldrig här. Världens underbaraste är du på insidan och folk som tror att du är äcklig bara för att du är mörk på utsidan känner inte dig som jag gör. 
 
Ibland blir jag avundsjuk när jag ser att du är med andra men jag vet att du alltid kommer tillbaka för du är den som aldrig skulle lämna mig! 
 
Jag älskar dig min fina, feta, underbara vän. Även om du sometimes har lite för lite kakdeg, chokladfiskar eller nöter i dig men du är och kommer alltid vara så jävla god ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Klara Torgerson

Publicerad 2012-08-29 22:22:36

asso hahahahhahaahah du är så jävla skön!

Postat av: Maaliin :3

Publicerad 2012-08-30 17:00:46

Asså så jävla klockren!!!!!!!! XDDDD

Postat av: elsa

Publicerad 2012-08-31 16:01:51

hahahahahahahahahah du är så jävla bra hahahahahahahaah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela