itcomesfrom

Sorry

Publicerad 2012-06-17 16:06:26 i Linette,

Hej på er alla snygga,
förlåt att jag inte har bloggat men min dator är cp så vi håller på att försöka återställa den och blogg.se appen fungerar det inte att loggga in på. Sjukt skumt...

Men aja, nu har jag i alla fall fått låna mammas dator. Men har inte mina bilder här så ni får väl stå ut ;)

Men har i alla fall varit med Hanna i helgen så i fredags så åkte vi ut till ett badhus i uplands väsby (fråga inte varför) men det var jätte mysigt och har verkligen inte skrattat så mycket på lääääänge! Hahha, underbar tjej altså!

Nu håller jag i varje fall på och syr lite gardiner till mitt rum men tror jag ska ta en paus och fota lite för att underhålla er efter det här extremt långa och tråkiga inlägget ;)







Älskar dig min vackra lillasyster! ♥

- Linette

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-06-24 15:55:09

♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela