itcomesfrom

Sommar

Publicerad 2012-06-21 15:36:49 i Julia, Vardag,

Åh jag är hemma från världens bästa vecka på världens bästa konfaläger. Har träffat så underbart härliga människor så det finns inte, kommer sakna alla så mycket! ♥ Hoppas ni har haft en bra start på sommarlovet för det har jag och den här sommaren kommer bli så bra! Imorgon är det midsommar och jag har faktiskt inte planerat någonting, måste vila ut eftersom jag är så himla trött och sen åker min pappa bort i några månader så han måste vila inför det också, så min familj ska bara umgås här hemma. Sen måste jag hälsa på min underbara ponny som jag har saknat så mycket också. Det är härligt att vara hemma på sätt och vis men jag hade gärna stannat en vecka till...
 
Kan man bli snyggare? 
 

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela