itcomesfrom

Planerna för den här veckan och nästa.

Publicerad 2012-07-22 23:35:49 i Julia, Vardag,

Planerna för den kommande veckan ser ut som så att det blir mycket Wilma, ridning och sånt alltså. Sen ska jag försöka tjäna lite pengar, måla en massa husväggar. Behöver verkligen pengar så det är bra! Sen på fredag blir det antagligen bio och middag med mammsen och kanske storebror. På lördag kanske jag åker upp till landet, beroende på väder, och målar och på söndag ska jag och mamma på connemara-riksutställning i Norrköping, tror jag det var. 
 
Måndag veckan efter denna åker jag upp till en kompis landställe på Åland, är där fram till onsdag den veckan. Sen är Emma hemma veckan efter denna och då kan vi umgåååås ♥
 
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela