itcomesfrom

Sjuk

Publicerad 2012-04-29 11:47:32 i Emma,

godmorgon, jag och julia vaknade halv tio ungefär och gick ner och stekte pannkakor. sen satte vi oss ute på studsmattan och åt i skolskenet xd poetiskt. ska gå till affären och köpa en tidning eller nått för jag har typ blivit sjuk. tror jag har feber :( vet inte hur jag ska göra med skolan imorgon och valborg! så måste bli frisk. hade tänkt att träffa matilda men det går inte nu. och förlåt för att ingen bloggade igår men i dag kan ni förvänta er bra uppdatering eftersom ja, jag är sjuk xd haha har inget annat för mig med andra ord. ska fixa till oss lite nu puss -emma.
usch

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-04-29 14:46:20

Krya! Vi kanske kan göra nått på tisdag om du blir frisk? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela