itcomesfrom

Week

Publicerad 2012-05-06 17:48:46 i Vardag,

MÅNDAG: Skola, sen vårkonsert i tibblekyrka. kommer bli kul eftersom jag julia linette och malin ska sjunga en låt! är fan nervös redan nu haha xd

TISDAG: Skola, typ halvdag med idrottsdag. sen hem och råplugga och senare iväg på konfaträff första gången.

ONSDAG: Skola med franska prov sen hem och dampplugga igen.

TORSDAG: Skola med NO prov. Träning

FREDAG: ingen planerat
LÖRDAG: Träning, inget planerat
SÖNDAG: inget planerat

Som ni ser kommer jag ha det jättestressigt i "arbetsveckan" men helgen är oplanerad. Men det kommer säkert upp någonting. nu måste jag sätta mig och plugga NO igen. kommer inte ha tid till någon pluggning innan provet förutom idag typ och jag har inte ens läst allt vi har prov på. herre gud vet typ inte vad jag ska göra. panik! men ska börja nu. puss ♥ -Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela