itcomesfrom

Jävla dagsverke

Publicerad 2012-05-14 14:54:28 i Julia,

Idag är jag ledig från skolan för att vi har dagsverke. Vaknade någon gång vid 11 och åt då frukost och kollade på sista avsnittet av desperate, det var grymt! Dagen började alltså bra men sen hade mina föräldrar satt mig på ett jävla målarjobb som dagsverke och det gick rent åt helvete. Skulle måla en liten väg av mitt hus och det blåste som f*n, all svart målarfärg hamnade på mig istället för på huset och jag målade kanske 1/5 och sen gav jag upp och kastade färgbunken på huset så nu är väggen helt prickig. Känner verkligen att jag kommer få beröm för det jag gjort.
Jag o r k a r  i n t e


Frulle framför desperate housewives, glad tjej :D


1 timme senare, täckt av målarfärg över hela kroppen + att det inte går bort. fml

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2012-05-15 08:58:37

hahahahahhahhhhhhhHhhhH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela