itcomesfrom

Helgen

Publicerad 2012-05-20 16:50:20 i Emma,

Hej på er! förlåt för att jag inte har bloggat så mycket i helgen, jag har inte haft något internet och så behövde jag ta en "paus" eller vad man kallar det.
'
I fredags var jag med matilda, vi typ gjorde inte så mycket. vi försökte lära oss flickis på trampolinen (som jag la ut video på tidigare) och sen satt vi och kollade på deppan hela kvällen, doppade jordgubbar i smält choklad och åt daimtårta xd.
I lördags gick vi upp klockan nio för att åka till träningen, men jag var inte med så mycket eftersom det var väldigt mycket pollen ute och min förkylning hade kommit tillbaka igen för typ 3dje gången.. den var från 10 till 1 och sen bestämmde vi att matilda sov en natt till hos mig och så typ ängnade vi hela eftermiddagen åt att lära oss flickis utan pass och i lyckades som ni som kollat på videon sett :D asglad och stolt hehe. Sen gjorde vi egen middag och sen så satt vi uppe nästan hela natten och kollade på nästan hela resten av första säsongen av desperate. kul att se första säsongen nu när man sett allt, typ jätte annorlunda känns det som xd
Idag har jag inte gjort ett skit känns det som. matilda gick klockan 12 för hon var tvungen att åka hem för något. och jag har typ bara städat upp här i huset efter helgen haha! nej men jag har suttit ute i solen största delen av dagen men jag har lite saker att göra faktiskt så uppdaterar senare. Gud vad långt inlägg! men ni behöver inte läsa allt haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela