itcomesfrom

Fredagen

Publicerad 2012-05-05 11:14:41 i Emma,

godmorgon, vaknade av att jag var täppt i hela hjärnan typ -.-' LMFAO igår var grymt men jag har ju somsagt blivit sjuk igen efter det. så nu kan jag inte ens ta mig till träningen och kolla på. :( va så länge sen jag tränade! och kan inte komma på måndag heller för att det är konsert. tråkigt.
'
Men om fredagen. jag och några från klassen åkte in efter att vi hade slutat, till stan och tog bussen till grönan. Efter att vi stått i kö och väntat på att vårat nummer skulle komma upp på den där skärmen aslänge så mötte vi Ellen och Linette. men sen så köpte vi inträde och gick in. Vi var där ganska tidigt så vi fick vänta i typ 4 timmar innan det skulle börja. Medans gick vi och åt och sen gick jag Linette Ellen och hennes kompis Randi i spökhuset och vi blev asrädda haha xd men sen när det började hade jag Julia och Linette gått ut från i mitten där alla stod och pressade så man fick ingen luft. men vi såg väldigt bra ändå faktiskt. Konserten var skitbra iallafall och vi åkte hem efter att det slutat. Eller vi fick skjuts av Linettes mamma till tåget, jättesnällt! det var vel min dag igår.
'
Nu ska jag bara ta det lungt hela dagen för att jag måste se till att bli helt frisk, så jag kan börja gå som vanligt på träningar, kunna koncentrera mig sista tiden i skolan och så, för det är snart sommarlov ju. helt sjukt. vi började nyss i åttan känns det som och efter lovet börjar vi i nian. sjuuukt vad fort tiden går alltså.
Men nu ska jag börja städa upp lite i mitt rum och sen ta fram böckerna och kanske plugga lite no, har både franska och no prov i veckan. åhh jag orkar inte.. men gud vad långt inlägg men det kommer nog upp fler under dagen. puss -Emma
sämt bild i iknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela