itcomesfrom

Everything happens for a reason.

Publicerad 2012-05-12 10:56:39 i Julia,

God morgon på er!. Vaknade inte för så länge sen och satte mig direkt framför datorn. Ska kolla på några desperate housewives avsnitt och äta frukost nu hade jag tänkt. Dagen igår var ganska stressig. Efter skolan så åkte jag och Emma hem till henne och sen for vi ganska direkt efter det till Linettes dansshow, fast vi hann bara kolla en halvtimme eller något sånt för sen var vi tvungna att åka tillbaka till skolan. Men det du var superduktig Linette ♥
I skolan sen då hade vår klass annordnat ett klassdisco för 99-or så var väl där typ hela kvällen.
Vet inte riktigt hur planerna för idag ser ut, vädret är helt dött typ men jag åker väl ändå upp till stallet i eftermiddag. Sen kanske jag ska plugga lite eller något. Ah men ha en bra dag/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela