itcomesfrom

Det lider mot sitt slut

Publicerad 2012-08-15 22:09:07 i Julia, Vardag,

Red dressyr för en ny tränare idag, b-tränare och Ingrid hette hon. Riktigt bra kändes det och det blir förmodligen henne jag kommer fortsätta träna för i höst. 
 
Imorgon åker jag ner till Lund och spenderar mina sista sommarlovsdagar där. Alex bor ju där nere så vi ska skjutsa ner honom dit och vara där tills på lördag, kommer sakna honom så mycket :( palla att sommaren alltid ska gå så himla fort. Jag vill verkligen inte börja i skolan igen, jag vill inte komma tillbaks till fängelset. Finns ingenting jag saknar med den där jävla skolan, dödödödöödödöd!! Fast måste säga att jag haft en riktigt, sjukt bra sommar ändå, bästa på länge men åh kommer sakna den ♥ R.I.P sommar 2012
 
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela