itcomesfrom

Catch up på min helg ;)

Publicerad 2012-04-22 20:35:25 i Linette,

Heej på er alla söta,

Kom hem från tävlingen klockan 3 i natt så var lite för trött för att blogga ;) Haha, nej men har haft det underbart roligt. I fredags när vi satt i bussen höll jag på att garva ihjäl mig, satt längst bak med Hanna och Joesfine. Så sinnessjukt kul, haha jag typ halvlåg över Hanna och var så himla flummig. Hahah, och det kliade i mina tänder så satt typ och bet på Hanna hahaha XD

Men sen i varje fall på kvällen så delade jag och Maddi rum, och så hade hon med sig badkläder så vi gick och badade i en bubbelpool dem hade på hotellet. Vi satt och snackade och sjöng (skrek..) hahah så himla mysigt!

Men sen på tävlingen kom jag och Hanna i alla fall till Semifinal och i gruppen gick det åt hel*ete... haha, aja men vi får träna mer så går det nog bra. Sen påväg hem i bussen satt vi och snackade alla tjejer och kollade på massa roliga snubbar på youtube.

Men idag har jag bara tagit det lugnt, vilat upp mig och imorrn blir det skola igen... FML!





Bilder från en tävling för längesen, tog nästan inga i helgen så det fick bli gamla ;)

Puss /Linette



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela